Voorwaarden zakelijke Schipholservice
1] Genoemde tarieven zijn op basis van enkele reis en mits uiterlijk 4 uur voor vertrek bij ons besteld en bevestigd.
2] Wij gaan uit van 1 stuk bagage per persoon (+ handbagage), wij rekenen een “trolley” ook als bagage
3] Bij alleen afhalen van Schiphol tussen 00:00 en 06:00 brengen wij 10.00 euro extra kosten in rekening.
4] Bij het reserveren van meerdere afhaal- of bestemmingsadressen binnen Zaanstad, gaan wij uit van het adres dat het meest ver van de luchthaven verwijderd is, per extra adres wordt er € 10.00 extra in rekening gebracht boven op het Schipholtarief.
Voor een extra ophaal- of bestemmingsadres in Amsterdam berekenen wij een toeslag van € 25.00.
5] Heeft u bij ons alleen afhalen of een retourrit gereserveerd, dan verzoeken wij u bij aankomst op de luchthaven Schiphol uw mobiele telefoon in te schakelen, maar ons pas van uw aankomst op de hoogte te stellen nadat u de volledige bagage weer in bezit heeft.
De reden hiervoor is dat als er één of meerdere stukken van uw bagage niet zijn aangekomen dan wel beschadigd zijn, uw hiervan eerst aangifte van dient te doen op de Luchthaven Schiphol zelf, waardoor voor ons onnodig lange wachttijden kunnen ontstaan.
Tevens is het voor ons noodzakelijk om altijd met u contact te kunnen zoeken over bijvoorbeeld de plek waar u de chauffeur zult ontmoeten.
6] U heeft de mogelijkheid om te betalen in de taxi met creditcard.
7] Als u niet in het bezit bent van een mobiele telefoon dan kunt u bij ons géén rit vanaf Schiphol reserveren.